{    Najdraže uspomene    }

PUNA.HR

{    Sada stvarne    }

Učestala pitanja
Editor

# 1 Kako mogu ubaciti odabrane fotke na stranicu fotoknjige ili proizvoda?

Potrebno je klikom odabrati sliku te ju povući na stranicu.

# 2 Mogu li promijeniti broj i redoslijed stranica?

Da.

# 3 Zašto mi se pokazuje žuti trokutić?

Rezolucija fotografije je premala te stoga otisak može biti slabije kvalitete. Odaberite fotku veće rezolucije ili odaberite manji format za izradu.

# 4 Kako mogu prekinuti izradu fotoknjige i nastaviti slijedeći put?

Klikom na "spremi", kada se vratite idući put možete nastaviti gdje ste stali.

# 5 U kojem formatu moraju biti moje fotke?

Format za fotke je .jpg ili .png.

# 6 Od kuda mogu uploadati svoje fotografije?

Mogu se uploadati sa vašeg računala, mobilnog telefona te sa facebooka ili instagrama.

Narudžba

# 1 Mogu li stornirati svoju narudžbu?

Budući da vaša narudžba odmah nakon naručivanja ide u izradu, nije je moguće stornirati.

# 2 Mogu li napraviti promjene nakon naručivanja?

Žao nam je, ali promjene nakon naručivanja nisu moguće, budući da vaša narudžba odmah nakon naručivanja ide u izradu.

# 3 Što je kod za popust?

Kod za popust je zbir znakova koji vam omogućava popust na narudžbu. Ako ga imate unosite ga u za to predviđeno mjesto u košarici prilikom narudžbe.

# 4 Imam kod za popust, ali mi ne radi. Što mi je činiti?

Molimo vas da još jednom provjerite da li ste dobro unijeli sve znakove (velika i mala slova) i da nije istekao rok za kod. Provjerite da li ste pritisnuli gumb „primjeni“.

# 5 Imam 2 koda za popust, kako ih upotrijebiti u jednoj narudžbi?

U jednoj narudžbi možete iskoristiti samo jedan kod. Npr. Ako imate kod za popust na fotošalicu i kod za popust na fotke, da biste ih iskoristili oba morate napraviti dvije odvojene narudžbe, jednu za fotošalicu i jednu za fotke.

Plaćanje

# 1 Koji su mogući načini plaćanja?

Visa, Maestro, MasterCard, Diners, American Express.

Dostava

# 1 Koliko treba vremenski da moja narudžba bude gotova i dođe na moju kućnu adresu?

Narudžba stiže na vašu adresu u roku od 4 do 7 dana.

# 2 Na koji način preuzimam svoju narudžbu?

Narudžba se može podići osobno u fotografskom studiu Puna na adresi Obrtnička 1, Čakovec ili stiže na kućnu adresu dostavnom službom Overseas Express.

# 3 Proizvodi u mojoj narudžbi su oštećeni. Koji je postupak reklamacije?

Naručitelj je dužan vidljive nedostatke na isporučenoj robi, koji se mogu uočiti uobičajenim pregledom, reklamirati odmah po isporuci, a najkasnije 3 dana po primitku robe elektronskom poštom na adresu info@puna.hr ili na telefon 040-328-710. Kasnija reklamacija vidljivih nedostataka je isključena. Skriveni nedostaci moraju se reklamirati odmah po njihovom otkrivanju u roku od 15 dana. Kod opravdanih reklamacija Puna d.o.o. ponajprije ima pravo na zamjensku isporuku. Ako takva isporuka nije moguća ili ako ona ne uspije Puna d.o.o. će Naručitelju umanjiti ukupni iznos cijene za manjkavu Robu u visini jedinične cijene usluge za određenu vrstu Robe.

Ostalo

# 1 Koja je razlika između strane i stranice?

Ne postoji razlika. Jedan list papira ima dvije stranice ili strane, prednju i stražnju.

# 2 Koliko je vremena potrebno za izradu fotoknjige?

Za samu izradu potrebna su najviše dva radna dana.

# 3 Koliko foto knjiga mogu naručiti odjednom?

Ne postoji ograničenje za narudžbu, ali ako trebate više od 5 komada identičnih fotoknjiga, kontaktirajte nas na mail sluzbazakorisnike@puna.hr.

# 4 Kako mogu dodatno naručiti kopiju svojeg već izrađenog proizvoda?

Naručeni proizvod biti će u digitalnom obliku pospremljen u našem sustavu 3 mjeseca i možete ga pronaći pod MOJE NARUDŽBE i ponovo naručiti.

# 5 Je li moj sadržaj siguran i privatan?

Vaši osobni podaci uključujući fotke koriste se isključivo u svrhu za koju ste ih i dali. Neće se dijeliti i objavljivati bez vašeg pristanka.

# 6 Nudite li usluge fotografiranja?

Da. Više pogledajte na linku: http://punaphoto.com/.

# 7 Koji je najbolji internet preglednik za izradu moga proizvoda?

Mozilla Firefox

# 8 Registrirao sam se i odmah pokušao ulogirati ali sistem javlja da su podaci krivi.

Najprije pričekajte aktivacijski mail te klikom na link u mailu se Vaš račun aktivira te se sada možete ulogirati.

za novosti i posebne ponude prijavi se na NEWSLETTER